26 Temmuz 2012 Perşembe

Kiraz Güzelleri :)

İkizlerim maalesef meyve yemekten hiç ama hiç hazzetmiyor. Bazen meyvelerin suyunu sıkıp içiriyorum, bazen türlü oyunlar yapıp yedirmeye çalışıyorum, bazen de diz çöküp yalvarıyorum. Bütün bunlara rağmen gün içerisinde yedikleri toplam meyve miktarı bir ceviz kabuğunu doldurmaz sanıyorum.

Son olarak kiraz yedirme tekniği olarak "Kiraz Güzeli" yarışmasını geliştirdim. Oramıza buramıza kirazlar takıp aynanın karşısına geçiyoruz. Kendimizi baştan aşağı süzüyoruz ve kim daha güzelse ona ödül olarak kiraz yediriyoruz. Tabi ikiz oldukları için ikisi de eşdeğer güzellikte olduğundan kirazlar yarı yarıya yenmeli, değil mi? :) Tabi bu benim düşüncem. Yarışma sonunda 10 kirazdan 5'i benim mideme gidiyor. 4'ü saatlerce kulaklarında asılı kalıyor. Ve son kiraz da ayak altında ezilip suyu halıya içiriliyor!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...