21 Temmuz 2012 Cumartesi

Yeni kitaplığım...

En nihayet çalışma odama ulaşan ve baş köşeye yerleşen yeni çalışma masam ve kitaplığımı sizlerle paylaşma fırsatı buldum. Eski kitaplığım, ikizlerimin değişiyle, mini mini idi. Bendeniz kitap alışverişini abartıp bulduğum her kitabı da arşivlediğim için artık sığmamaya başlamıştık. Buna stoğa her hafta bir yenisi eklenen çocuk kitaplarını da sayarsak yeni bir tane almak kaçınılmaz oldu. Soluğu mobilyacılarda aldık ve beyaz bir tane de karar kıldık. İşte eski ve yeni kitaplıklarım...

Bu fotoda sağ köşede görünen basit bir kaç raftan oluşan kitaplığım...
(Soldaki de laptopta çizgi film izleyen sincaplardan biri:))

Bu fotodaki de rengi ve fonksiyonelliği açısından daha iç açıcı olduğunu düşündüğüm yeni çalışma masam ve kitaplığım...

Ben beğendim...siz ne dersiniz?



4 yorum:

  1. Çok kullanışlı görünüyor canım. Güle güle kullan. Sonunda kitaplığına kavuşmana sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet en sonunda kavuştum. Bu arada takas için 3-4 kitap daha ayırmıştım ama bakıcımın kızına kısmetmiş..ona gittiler. Umarım en yakın zamanda elimde takas edebileğim bir kaç kitap olur da ben de o kargoyla kapıya gelen kitap sevincini tadabilirim :))

      Sil
  2. Çalışma odalarında ve kitaplıklarda beyaz gerçekten çok iç açıcı bir renk.
    Beyaz Kitaplık her zaman iyidir :)

    Hayırlı olsun, güle güle kullanın, raflarınız kitaplarla dolsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çok güzel bir kelime oyunu olmuş!

      Teşekkür ederim...umarım raflarımız hiç boş kalmaz :)

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...