28 Eylül 2012 Cuma

Yeni Kitabımız - Sinderella

Dün ikizlerimin kaydı vardı (ikizlerde dil araştırması adlı çalışmaya katılan gönüllülerdeniz). Bilgi Üniversite'sinden kayıt yapan ablamız sabah erkenden bizi ziyarete geldi. Hem konuşmalarını kaydetti hem de çok güzel oyunlar kurguladı. Artık ablalarına tamamen alışmış olan bebelerim kızcağızın tepesinden  inmedikleri gibi odadan odaya koşturup durdular. En kötüsü de kızcağız daha kapıdan içeri giremeden "Gel Asli, bize ne süpyiz getirdin?" diye sormaları oldu. Aslı'nın çantasındaki oyuncak ve kitaplara kavuşan ikizlerimin keyfi tavan yaptı. Aslı giderken bize aşağıda görmüş olduğunuz Sinderalla kitabını hediye etti.

Kitap Parıltı yayıncılıktan çıkmış, Akordiyon kitap olarak geçiyor. Bol resimli, az yazılı ve aşağıda görüldüğü gibi akordiyon şeklinde katlanıp açılıyor. Tam benimkilere göre yani. 
Kitabı henüz okuma fırsatımız olmadı. Ama bol bol açıp kapatmayı ihmal etmedik. Şimdi kitaplığımızın en şık köşesinde okunma sırasının gelmesini bekliyor.


Bunlar da akordiyon dizisine ait diğer kitaplar. Bence çok tatlılar! Daha önce bu kitaplardan alan, okuyan, kullanan var mı? 



5 yorum:

  1. bende bunları çok merak ediyorum..
    hatta şunlarda çok hoşuma gitti ama karar veremedim
    kıyafet giydirmece panoları
    http://akademicocukdukkan.com/pinfo.asp?pid=40
    bunlardan işte :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa evet çok şirinler...benim de vardı bunlardan...sanırım ilkokula falan gidiyordum. Bizim henüz yaşımız tutmuyor.
    Yine de bu tür faaliyetler için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok istiyorum kızımla birlkte bunlarla oynamak ama henüz küçük sanırım..
      gittiğimiz oyun grubu ile ilgili size mail attım..
      kontrol edin isterseniz..

      Sil
  3. Mailiniz gerçekten çok faydalıydı. Bir kez daha teşekkürler.

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...