18 Ekim 2012 Perşembe

Ben yaptım :)

Bugün okumayı çok sevdiğim bloglardan biri olan durununannesi'ni okurken "kendin yap" kategorisi altında hayata geçirdiği muhteşem fikirlere denk geldim. Pastalar, t-shirt boyamalar, saklama kutuları, daha neler neler. Ne yazık ki el işleri konusunda beceriksizliğim ve ikizlerim nedeniyle kısıtlanan zamanım bu tür aktivitelere bulaşmama izin vermese de çok heveslendim ve çocuklar uyurken onlara sürpriz bir okul otobüsü yaptım. Bu aşamada beklentilerinizi lütfen minimumda tutunuz. Çünkü ben diyeyim okul otobüsü siz deyin traktör görünümünde oldu :D

Önce ikizlerimin vitamin kutularını ters çevirip katladım. Sonra kendinden yapışkanlı etiketlerin üzerine minik insan figürleri ve bir şoför çizerek (çizmeye çalışarak) kutunun üzerine yapıştırdım. Ardından yine kartondan 4 teker ilave ettim. Son olarak da biraz renk gelsin diye renkli kağıtlardan şekiller ve masking-tape'den şeritler ilave ettim. Bakalım uyanınca ne tepki verecekler. Ellerinde parçalanması ya da bir tane olduğu için ortadan ikiye bölünmesi an meselesi.

İşte bu da çakma okul otobüsümüzün görüntüsü...

 


 

Sağdan, soldan,  ve önden görüntüsü...her ne kadar otobüse benzemese de benimkilerin ilgisini çekeceği kesin :))



2 yorum:

  1. Elinize sağlık, otobüsün son halini merak ettim ??

    YanıtlaSil
  2. 15 dakika kadar sırasyla oynadılar. 16. dakikada aa bunun içinde ne varmış bakiyim diyerek bi güzel parçaladılar :D :D

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...