13 Şubat 2013 Çarşamba

Okuyorum No. 3


Ocak ayının sonunda başladığım bu kitapları Şubat ayının ilk haftasında bitirdim.
Bunlardan ilki Nermin Bezmen'in Sır adlı kitabı. Aslında Nermin Bezmen okumayı pek sevmem. Hele ki Bizim Gizli Bahçemizden kitabını okuduktan sonra bir daha bu yazarın başka bir kitabını okumam demiştim kendi kendime. Nedense karakterlerini soğuk, burnu büyük, gereksiz yere hırslı ve kendini her zaman en güzel ve en zengin ve hatta en bilgili zanneden birer boş kişilik olarak görüyorum. Karakterlerinin bu özellikleri de ne yazık ki beni kitaplarından uzaklaştırıyor! Ama kayınvalidem aracılığıyla hazır elime geçen bu kitabı okumadan edemedim işte...

Bitirdiğim diğer kitap Buket Uzuner'in Ayın En Çıplak Günü kitabı. Kısa kısa hikayelerden oluşan bu kitap da yazarın okuduğum diğer kitapları gibi hoşuma gitti. Dilindeki sadelik ve duruluk, seçtiği konuların doğrudan insanla, hayatla ilgili olması bunda etkili sanırım.

Ve son kitabımız daha önce kısaca bahsetmiş olduğum Özlem P. Şinik'in Sıra Dışı Annelik İkiz Anneliği kitabı. Bu kitabı sevmemde elbette bir ikiz annesi olmam etkili oldu. Ancak yazarın da hakkını vermek gerek. Gayet akıcı ve eğlenci bir dille ikiz annelerine hem moral hem de pratik bilgi sağlamış.

Şu an Lizbon'a Gece Treni'ni okuyorum. Onun yorumu da bir sonraki okuma seansına kalsın :))

Herkese keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...