29 Mart 2013 Cuma

İkinci kitap takasım :)


Bir kaç haftadır ikizlerimin izin verdiği ölçüde okuduğum kitapları gözden geçirip takaslık kitapları ayırmaya uğraşıyordum. Bu çabamın sonunda henüz sadece 4 kitap ayırabilmiştim ve bunlardan Anne Rice tarafından yazılmış olan Pandora kitabına görücü çıktı :)

Kedimin Hobi Defteri blogunun sahibi Sevgili Emine Hanım'ın takaslık kitapları arasında Bikini Mevsimi'ni beğenmiştim, Emine Hanım da benim kitaplardan birini, bilhassa kızı için beğenince hoş bir kitap takasının adımları atılmış oldu...

Emine Hanım kitabın yanına bazı ciciler koyacağını söylemişti ancak resimdeki gibi birbirinden güzel hem de çoğunluğu el emeği göz nuru hediyelerle karşılaşacağımı ummamıştım...paketi açınca nasıl şaşırıp sevindiğimi siz tahmin edin artık :))

Kendisine bir kez de buradan çok ama çok teşekkür ediyorum...Emeğine, yüreğine sağlık diyorum ve dostluğumuzun daim olmasını temenni ediyorum....

3 yorum:

  1. Ah Hazan hanım, Ne demek vallahi çok mutlu oldum sizi tanıdığıma..:))Yapabildiklerim ancak ufak tefek şeyler. Beğenmenize çok çok sevindim.. İnşallah bu gece Pandora'yı okumaya başlayacağım ve çok merak ediyorum...
    İkizleri çok çok öpüyorum.. Çok çok selam sevgi ve saygılarımla..:))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan. Özlemcim çok güzel ciciler göndermiş.
    İkinize de sevgiler:)

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...