3 Mart 2013 Pazar

Marmelatlı Milföy !


İyi bir aşçı değilim, mutfakta hiç bir zaman iyi olmadım zaten, şu saatten sonra da herhangi bir iyileşme belirtisi göstereceğimi düşünmüyorum. Ancak basit, pratik, hızlı tarifleri bana soracaksınız. Benim üzerime yoktur :))

Örneğin, yukarıda görmüş olduğunuz milföyler, 2 kavanoz marmelatı küflenmekten kurtarmak adına yapılmış bir formül. Sağolsun kayınvalidem ziyarete gelirken çocuklar yer diyerek iki kavanoz marmelat getirmiş. Ancak ikizlerim değil yemek yanından bile geçmiyorlardı. Ben de marmelatı doldurdum 1 kutu milföy hamurunun içine, fırında kızardıktan sonra üstüne 1 kutu pudra şekerini de boca ettim. Ohhh missss....kahve eşliğinde değmeyin keyfime :D

Ne zor bir tarifi başarmışım gördünüz mü? :P

4 yorum:

  1. Muhteşem görünüyorlar. Valla canım çekti:)
    Afiyetler olsun. Ellerine sağlık.
    Mutlu pazarlar ^-^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.
    Gel buyur ne zaman istersen yaparım :)

    YanıtlaSil
  3. Eminim güzeldir, ancak tatlıyla arası pek olmayan ben, zeytinli yapıyorum bunları.. Çayla güzel oluyor..

    YanıtlaSil
  4. Ahh ahhhh keşke ben de öyle olabilsem...maalesef tatlı bağımlısıyım...
    Zeytinli de iyi fikirmiş, bir gün de onu denerim inşallah :)

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...