9 Mart 2013 Cumartesi

Okuyorum No. 4


Şubat ayında üç kitap daha bitirdim. Bunlardan ilki uzun zamandır raflarda gördüğüm, blog'larda çokça yorumlandığına şahit olduğum ve çok merak ettiğim Lizbon'a Gece Treni idi. Bu kadar merak etmeme değdi doğrusu. Kitap gerçekten okumaya değer. İlginç bir öyküsü var. Aslında içiçe geçmiş pek çok öykü içerisinde okuyucu biraz da kendi hayatını sorguluyor. Yalnız öyle kolayca okunan basit bir hikaye değil. Hele Portekizce'den çevrilen metin kısımları oldukça zorluydu. Ama okurken çok zevk aldım.

Diğer bir kitap da sevgili Ayşım ile yaptığımız takas sonucu bana ulaşan  Çocuğunuzun İlk Altı Yılı adlı kitap. İkizlerim 2,5 yaşını geçtikleri için ilk iki yılı boşa gitmiş oldu ama kalan diğer yıllar için yine faydalı bilgiler edindim. Bu kitap basit bir dille aya ve yaşa göre çocuğunuzun fiziksel, sosyal ve duyusal olarak neler yapıp neler yapamayacağını içeriyor. Tabii bu bilgilerin çoğuna nette ulaşabilirsiniz ama ben bilgisayarda iş dışında metin okumayı pek sevmiyorum. Elimin altında kitap gibi somut bir nesnenin verdiği zevki internette okuma yaparken ne yazık ki alamıyorum.

Ve Şubat ayının son kitabı yine kayınvalidemin hediyesi olan Seni Beklerken adlı kitap. Adı üzerinde sancılı ancak sonu iyi biten bir aşk hikayesi.  Dük ve Düşesler arasında geçen bu aşk hikayelerinin en güzel yanı sizi büyülü bir dünyanın içine çekmesi sanırım :) Basit, çabuk okunan ancak yine keyif veren bir kitaptı.

Herkese keyifli okumalar...

6 yorum:

  1. Lizbon'a Gece Treni kitabını ben de uzun zamandır merak ediyorum.
    Kitabın işine yaramasına sevindim.
    Güzel bir hafta sonu geçirmeni diliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Lizbon'a Gece Trenini şiddetle tavsiye ederim!
    Evet, takas ettiğimiz kitap da anneler için faydalı bir kitap gerçekten.
    Çok teşekkürler, sana da iyi haftasonları :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel kitaplarınız var blogunuzu çok beğendim bende takas kitaplarımı ekledim bakabilirsiniz benim şimdilik ilgimi çeken yok ama bende de sır ın devamı niteliğinde olan auranın incileri var.benimkide orjinal değil belki ileride bir iki kitapla birleşince takas edebiliriz genelde üç beş kitap şeklinde takasları seviyorum...sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve güzel yorumunuz için teşekkürler. En kısa zamanda ben de sizin takaslıklarınızı gözden geçireceğim. Ve tabii kendi listeme yeni kitaplar eklediğimde umarım takas etme şansı da yakalarız.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Lizbona gece Treni kitabını filmi de var mutlaka izle derim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet filmi olduğunu duymuştum ama bir türlü fırsat bulamadım izlemeye. İlk fırsatta diyelim artık :)

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...