10 Mart 2013 Pazar

Takaslık Kitaplarım

Pek çok blogger arkadaşımda rastladığım bu uygulamayı en sonunda ben de başlatmaya karar verdim. Bir ya da iki kez okuyup rafa kaldırdığım ve muhtemelen bir daha da kapağını açmayacağım kitapları benimle aynı şekilde düşünen arkadaşlarla takas etmeyi arzuluyorum. Kitaplarıma çok bağlıyım, her ne sebeple olursa olsun onlardan ayrılırken zorlanıyorum. Ancak bir taraftan da artık kütüphanede taşmalar meydana gelmeye başladı. Ve bu volkanik harekete her geçen gün yenileri ekleniyor. Dolayısıyla, en azından bende herhangi bir iz bırakmamış, özel bir anlamı olmayan, ya da dediğim gibi zaten iki kez okuduğum ve bir üçüncü kez dönüp bakmayacağım kitaplarımı sizlere sunuyorum.

Listemde bugün itibariyle bir kitap yer alıyor. Ancak ilerleyen günlerde güncellemelerim devam edecek.

Herkese keyifli okumalar :)

Takaslık Kitap Listesi:

1) Anlar İzler Tutkular  - İnci Aral




2) Pandora - Anne Rice (TAKAS EDİLDİ)



3) Vittorio - Anne Rice


4) Bir Delinin Hatıra Defteri - Gogol (TAKAS EDİLDİ)


5) Sır - Nermin Bezmen (Orijinal Değildir) (TAKAS EDİLDİ)



6) Gül Limanı Oteli - Debbie Macomber (TAKAS EDİLDİ)




7) Var Olan Ada - Susanna Tamaro (TAKAS EDİLDİ)




8) Siz Hiç Güneşi Ağlarken Gördünüz mü? - Fahri Döngelli



9) Sadece Seninim - Susan Andersen  (TAKAS EDİLDİ)



10) Elif - Paulo Coelho

11) İçimizde Bir Yer -Ahmet Altan (TAKAS EDİLDİ)


12) Eroinle Dans - Canan Tan (Orijinal olup olmadığından emin değilim)


13) Teklif - Judith Ivory

14) Kar Kokusu - Ahmet Ümit

15) Sıcak Ayaz - Serkan Özel

13 yorum:

  1. Çok güzel bir düşünce. Ben de yakında takaslık kitaplarımı ayarlayacağım.. Böyllikle okumak istediğimiz kitapları birbirimizle takas edebiliriz..:))
    Selam ve sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Bu arada sizi vikitap ta buldum ve takip etmeye başladım..:))

    YanıtlaSil
  3. Ben de yavaş yavaş ayırıyorum...güzel takaslarımız olur umarım...
    Ben de sizi izlemeye aldım.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Tekrar Merhabalar,
    Benim ve özellikle kızımın çok merak ettiği bir kitap Pandora.. Eğer sizin için de uygun ise Pandora ile Bikini mevsimi adlı kitaplarımızı takas edebiliriz..
    Çok çok teşekkür ediyorum çok sevindik ayrıca..:))
    Çok çok selam..:))
    miyavkedicik@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Süper o zaman...hemen mail atıyorum size :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba İnci aral ve Debbie Macomber kitapları ilgimi çekti
    http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2013/03/kitap-takas-etmek-isteyen.html bunlara ilaveten
    Bakire-Nancy Pickard
    Kayıp Romanlar-Vedat Türkali
    Peri Masalım-Sinem Akça' kitabı da var.

    değişim isterseniz
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. bende kendime böyle bir köşe yapacağım yeni kitaplarınızı bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitap takası gerçekten çok zevkli bir iş, tavsiye ederim :)

      Sil
  8. Aralarında ilgimi çeken sadece Vittorio - Anne Rice oldu. Eğer listenizi güncelleyecekseniz takası isteriim :) Benim takas listem;

    Harlen Coben Oyun Bozan , Holly Black'in Lanet İşleyiciler serisinin birinci kitabı Beyaz Kedi ve ikinci kitabı Kırmızı Eldiven'i, Jeaniene Frost'un Mezarın Yüzü Jelena Bacic Alimpic'in Atlıkarınca Bedeli Ödenen Günahlar | David Baldacci ve Şeytan İncili - Patrick Graham ilgilenirseniz yaseminturhan12@gmail.com 'a mailinizi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. İstediğiniz yada ilginizi çekecek kitapları da yazsaydınız keşke, elimde olan varsa grinin elli tonunu takas ederdim:)

    YanıtlaSil
  10. Elif Şafak - Aşk
    Kahraman Tazeoğlu - Eyvallah
    Canan Tan - İz
    Cengiz Aytmatov - Elveda Gülsarı
    Sibel K. Türker - Kalpyazan
    Ilgın Olut - Neva
    Paolu Coelho - Zahir

    Bunlar takas etmeyi düşündüğüm kitaplar eğer içinde size uyan varsa :)
    Aslında yorumunuzun altına yazdım blogta ama belki oraya bakmayı unutursunuz diye buraya da yazayım dedim (:

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar
    İsterseniz hem Ferrarisini Satan Bilge'yi hem de Evlerin Işıkları Bir Bir Yanerken'i takas edebiliriz.
    Var Olan Ada ve Sır ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
  12. Süper olur :)
    Bana adresinizi mail atar mısınız...ben de eşimin iş adresini göndereceğim size, malum postacı çocuklar uyurken kapıyı çalmasın diye :))
    Adresim: h.hazan@gmail.com

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...