19 Ekim 2013 Cumartesi

Bugün Ne Pişirsem Derdi !


Mutfakta pek başarılı olmadığımı paylaşmıştım çoğu kez. Kendim yemek seçen bir insanım, ikizler de bu konuda ne yazık ki bana çekti. Her şeyi yemiyorlar. Biri bir yemeği severken diğeri ondan nefret ediyor. Hal böyle olunca ya ne pişireceğimi şaşırıp kara kara düşüncelere dalıyorum ya da peşi sıra aklıma gelen dört beş tür yemeği pişirip kim ne isterse onu yesin diyorum. Her ikisi de çok yorucu oluyor. Geçenlerde (ki fotoğrafta tarih belli) yumurtalı pırasa pişirdim yeni aldığım seramik tenceremde. Kendim yaptım diye söylemiyorum ama o kadar lezzetli oldu ki anlatamam. Tencerenin hikmeti mi acemi şansımı yoksa her ikisi de mi bilemedim doğrusu :) Gelin görün ki ikizler tadına bile bakmadı :(

Bu arada tencere Cem marka petekli seramik, Tepe Home'dan indirimli olarak 52 TL'ye aldım. İhtiyacı olanlara duyurulur!


2 yorum:

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...