27 Ekim 2013 Pazar

Göz Altı Mor Halkalarla Savaş / Tavsiyeye İhtiyacım Var!

İkizlerin odalarını geçen ay ayırdığımızdan bahsetmiştim. Artık benimle uyumuyorlar ancak gece boyu üç dört defa kalkmam gerekiyor. Her ne kadar odalarında uyumaya alışsalar da yok susadım, yok çiş geldi, yok karanlık oldu, yok köpek havladı gibi bahanelerle beni uyandırmayı ihmal etmiyorlar. Hal böyle olunca uykusunu alamayan ben sabah göz altlarında mor halkalarla arz-ı endam ediyorum :/

Bu durumu en azından minimuma indirip küçük hasarlarla atlatmak üzere, göz altındaki mor halkalarla savaşmak için iyi bir ürün tavsiyesi istiyorum. Açık tenli ve normal cilt tipine sahip olduğumu da belirtmeliyim sanırım. İkizler beni Keloğlan'daki yaşlı cadıya dönüştürmeden bu konuya bir çözüm bulmalıyım.

Herkese bol kozmetikli günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...