28 Ekim 2013 Pazartesi

İkizlerle Parkur :)

Kışa hazırlık oyunlarına geçenlerde bir yenisini daha ekledik. Akşamın bir vakti sıkıntıdan patlamak üzere olan ikizlere iyice yorulmaları ve güzel vakit geçirebilmeleri için süper bir parkur hazırladım! Önce ütü masasını koltuğa yasladık. Üzerine enlemesine ve boylamasına artık kullanmadığımız beşik yataklarını yerleştirdik, ardından etrafa da koltuk yastıklarını yerleştirdik ki bir kazaya kurban gitmeyelim...





Peki bu oyun alanında neler yaptık? Önce popolarımıza geçirdiğimiz market poşetleriyle bir güzel kaydık. Parktaki kaydıraklardan çok daha eğlenceli ve hiç bir riski de yok! Sonrasında tırmanma ve tırmandığın noktadan geri yuvarlanma oyunu oynadık. Nasıl eğlendiklerini anlatamam. Oyun bittiğinde kan ter içinde kaldılar resmen. Tek sorunumuz 'Ben atlıcam, hayır ben yuvarlancam, hayır ben tırmancam' çekişmesi oldu. Belirli bir sırayı takip ederek onu da aştık şükür! Malzemelerini kolaylıkla temin edebileceğiniz bu güzel parkur oyununu sizlere da tavsiye ederim. Yatak yerine katlanmış yorgan veya kalınca bir battaniye de kullanabilirsiniz.

Herkese bol oyunlu günler :)

2 yorum:

  1. senın ıkızlere bayılıyorummm oynadıkları oyunları ben okurken oynuyorum gıbı hıssedıyorumm öpüyorum cnm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      Bir gün gerçekten oynamaya da bekleriz :))

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...