15 Ekim 2013 Salı

İkizlerle Sinema Keyfi ~ Çılgın Hırsızlar 2


Bayramın ilk günü geldi çattı. Sabahın köründe uyandık, uzak yakın bütün akrabaları arayıp hal hatır sorduk, bayramlaştık. Güzel havayı bir vesile bilip kendimizi sokaklara atalım dedik. İkizler AVM'ye gidelim diye tutturdular. Eşim ve bense AVM görünce kusma isteğiyle savaşır duruma geldik artık. Yine de kıramadık onları önce Kanyon alışveriş merkezinde güzel bir öğle yemeği yedik. Ardından oyuncakçılarda vakit geçirip ikizlere bayram hediyesi oyuncaklar aldık. Sonra Metrocity'e geçtik. Orada da hadi bir çılgınlık yapalım diyerek ikizlerle ilk kez sinemaya girmeye karar verdik. Zaten günlerdir "sinemaya gidelim mi anne?" diye başımın etini yiyen ikizler bu haber karşısında sevinçten hava uçtular. Çılgın Hırsızlar 2 filmine dört bilet aldık ve salon 5'in yolunu tuttuk :) 




Ben başlarda pek bir gerildim; ya mızmızlanırlarsa, ya yarısında biri çıkmak biri kalmak isterse, ya filmi beğenmezlerse, ya karanlıktan korkarlarsa, falan filan. Allah'a şükür korktuklarımın hiçbiri başımıza gelmedi. Belki ilk defa gittikleri için çok farklı gelen ortamı iyice keşfetmek istediler, belki salonun rahatlığı (onlara çift kişilik koltuk düştü) onları cezbetti, belki filmin gerçekten çok eğlenceli oluşu zihinlerini oyaladı ya da Rabbim bana acıdı da bayram bayram bir kıyak geçti. Asıl neden ne olursa olsun, koca bir patlamış mısırı katur kutur yiyerek çok keyifli zaman geçirdik. Bize maşallahlar yollamanızı ve devamının gelmesi için dualar etmenizi rica ediyorum :))

Umarım herkesin bayramı bizimki kadar eğlenceli geçiyordur!

2 yorum:

  1. Elbette maşallah.. Maşallah.. Ben kızımın ilk sinema olayını hatırlıyorum da olaydı hakikaten ve yıllarca kızım sinemadan korkmuştu..
    Simdi sinema müptelası o ayrı. Ama şimdi sevdilerse artık sorun çıkmaz inşallah..
    Ben de sizin bayramınızı kutluyorum çok çok selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçime su serptiniz şimdi :) İnşallah benim gibi hem sinema hem de tiyatro sever olurlar, bir de okumaya düşkün olurlarsa ohh değmeyin keyfimize :)) Çok mu şey istiyorum ne?!
      Çok teşekkürler, çok çok öpüyoruz sizi...

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...