21 Ekim 2013 Pazartesi

Ve Karşınızda Çekiliş Talihlimiz :)

Herkese tekrar merhabalar. Çekilişi kazanan arkadaşımızı belirlemiş bulunuyorum ve şimdi sizlerle paylaşacağım.

Öncelikle talihliyi nasıl belirlediğimden söz edeyim. İlk olarak bütün katılımcıların adlarını katılım sıralarına göre numaralandırarak bir liste yaptım...


Ardından random.org sitesine girip 1 ila 21 katılımcı arasından şanslıyı belirlemek üzere büyük bir heyecanla butona tıkladım...


Hemen ardından bu sefer daha büyük bir heyecan ile listeme dönerek 10. sırada kimin bulunduğuna baktım! Ve işte karşınızda kazanan arkadaşımız :))


Kedimin Hobi Defteri'nin sahibesi sevgili Miyav kedicik'i yürekten tebrik ederim. Özlem hanımcığımın adresi daha önceki kitap takasımız (ve kendisinin gönderdiği birbirinden güzel hediyeler) vesilesiyle zaten bende mevcut. Hemen kendisi ile temasa geçerek bilgileri teyit etmeye koşuyorum :)

Bir sonraki çekilişimizde görüşmek üzere :)







8 yorum:

  1. Tebrik ederim Özlem Ablacım:)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl sevindim anlatamam..
    Çok çok teşekkürler ediyorum inanın. Genelde şansım yoktur fazla ama bu sefer inanın çok kalpten istemiştim dün gece..
    Allah razı olsun diyorum..
    Elvancığım sana da teşekkürler ediyorum tebrik için canım..
    Selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sevindim. Yorumda zaten ya sana ya bana çıksın demiştim :)
      Güle güle oku ...

      Sil
  3. Tebrik ederim:)) az kalsın bana çıkıyormuş:)))

    YanıtlaSil
  4. BOŞ DEFTER İSMİNİ DUYUNCA PEK Bİ ŞEY YOKTUR DİYE DÜŞÜNDÜM. AMA DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ DEĞİL . DOLU BİR DEFTER BULDUM KARŞIMDA. TAKİBE ALDIM SİZİ BANDA BEKLİYORUM BYE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler :)

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...