4 Kasım 2013 Pazartesi

Jane Austen'ın Kayıp Anıları ~Syrie James


Bugünü Jane Austen günü ilan ettim. Geçen hafta Kanyon'daki Remzi Kitapevi'nden aldığım Jane Austen'ın Kayıp Anıları kitabını okumaya başladım ve çok da severek devam ediyorum. Zaten bu aralar Jane Austen'ın kendi yazdıklarından çok kendisi hakkında yazılanlar ilgili çekmeye başladı. Söz konusu kitap da Jane Austen'ın sözde anılarından yola çıkarak yazılmış bir roman. Kitabın ortalarındayım. Akıcı bir dili var, iyi kurgulanmış ve tabi ki Jane Austen'ın hayatı hakkında pek çok bilgi içeriyor. Austen hayranlarına duyurulur yani :) Kitabıma eşlik eden Mehmet Efendi Türk Kahvesi'ne ve After Eight nane aromalı çikolatara da buradan şükranlarımı sunuyorum! :)

4 yorum:

  1. Kitabi merak ettim simdi :)
    afiyet olsun
    iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim. Peşi sıra gidip Jane Austen'ın mektuplarını konu alan Pemberley'den Mektuplar kitabını aldım ama henüz okuyamadım:)

      Sil
  2. oldukça merak verici,alınacaklar listesine eklendi :) sevgiler

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...