3 Aralık 2013 Salı

Yeni Yıl Kartlarını Yazmaya Başladım :)


Haftasonu dışarı çıktığımızdan önceki yazılarımda bahsetmiştim. Gittiğimiz her yere yeni yıl ruhu çoktan yerleşmiş. Süsler, aksesuarlar, çam ağaçları, kartpostallar, vs. resmen göz kamaştırıyordu. Ben de yeni yıl kartı geleneğine yine sadık kalarak erkenden hazırlıklarıma başladım. Malumunuz biraz geç kalındığında başı iyice sıkışan PTT bu sefer kartları en yakın adrese doğru ya da yanlış olduğuna bakmaksızın teslim ediveriyor; ben de bu hengameden nasibimi almamak için kartlarımı erkenden postalamayı düşünüyorum.

Fotoğraftaki kartları Tepe Home'dan aldım. Unicef kartları, 10'lu paketler halinde satılıyor ve fiyatı da gayet uygun. Şimdilik bir tane yazabildim. Bugün yarın hepsini yazıp en geç bu hafta içinde postaya vermiş olurum diye düşünüyorum. Sizin var mı böyle hazırlıklarınız? Varsa şayet bana da kart göndermeyi unutmayın, küserim valla! :D

10 yorum:

  1. Ne güzel ne ince bir düşünce :) Gerçekten bu devirde var mıdır bunu düşünen derken sizin gibi düşünceli birinin bunu yapıo olması enfes bi fikir. Gıpta ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben çok zevk alıyorum kartları özel olarak seçmekten, kişiye özel satırlar yazmaktan, onları büyük bir heyecanla postalamaktan :))

      Sil
  2. Bende yazdim, yolladim bile. Son iki yildir arkadaslarimla rituelimiz oldu birbirimize kart yollamak. Bu sene degisiklik yaptim anneme kardesimede yolladim :)) sizin sectiginiz kartlarda cok sirin .simdiden iyi yillar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir duygu değil mi ama? :)
      Çok teşekkürler, sizin de yeni yılınız kutlu olsun...

      Sil
  3. Bu yazıyı gördüğüme çok sevindim :) Bu yılın yeni yıl kartpostallaşma etkinliğini üstlendim. Geçen yılın katılımcısı olarak katılmak isterseniz sizi de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. MRHABA BLOGUNZA KATILDIM BANDA BEKLİYORUM BYE

    YanıtlaSil
  5. Bayılıyorum bu kartlara. Tepe home gitmeli acilen.Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...